تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780899
شناسه : 3780899
تاریخ :
نصب و بهینه سازی بیش از ۶۴۰۰ چراغ روشنایی معابر در اراک اقتصاد ایران: اراک- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۴۹۲ چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک، نیمه نخست سال جاری اصلاح و نصب شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی با بیان اینکه ۸۰ هزار پایه چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد، اظهار کرد: تأمین روشنایی معابر و حفظ و نگهداشت آن مهمترین دغدغه شرکت‌های توزیع برق است.

وی با اشاره به اینکه رصد و اصلاح چراغ‌های روشنایی معابر به صورت روزانه توسط اکیپ‌های عملیاتی شرکت انجام می‌شود، افزود: در ۶ ماه سال جاری ۶۲۹۰ چراغ روشنایی معابر اصلاح شده است که از این میزان ۳۴۸۰ چراِغ روشنایی معابر شهری و ۲۸۱۰ چراغ روشنایی معابر روستایی اصلاح شده و ۲۰۲ چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

محمودی با اشاره به نصب و بهینه سازی ۶۴۹۲ چراغ روشنایی معابر در اراک بیان کرد: سرقت تجهیزات روشنایی معابر شهرستان اراک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۳ رشد داشته است و تلاش‌های شبانه روزی برای بازیابی کابل‌های مسیرهای سرقت شده صورت پذیرفته است.

وی گفت: روشنایی استاندارد معابر و شریان‌های اصلی و فرعی شهرها و روستاها با توجه به اولویت بندی‌های در نظر گرفته شده به صورت مستمر مورد نظارت و بازبینی قرار می‌گیرد.

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی افزود: هر ساله تعدادی چراغ در معابر شهری و روستایی نصب می‌شود و در طرح بهارستان که در روستاها اجرا شد ۳۵ هزار دستگاه چراغ نصب، اصلاح و بهینه سازی شد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مردم استان مرکزی هرگونه خاموشی روشنایی معابر، سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ اطلاع دهند تا با تعامل و هم افزایی نیروهای اجرایی و عملیاتی این شرکت بتوانیم خدمت مناسبی را به نحو شایسته به مردم استان ارائه دهیم.