تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780897
شناسه : 3780897
تاریخ :
۱۵ برنامه فرهنگی همزمان با هفته وحدت در سیریک برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بندرعباس-رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی، علمی و مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت در این سیریک خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام حسین الیادپور، در گفت و گو با خبرنگار مهر، در تشریح برنامه‌های هفته وحدت بیان کرد: برنامه‌های هفته وحدت با همراهی هیأت‌های مذهبی، کانون‌های قرآنی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف از بیست و ششم شهریور ماه در روستاها و شهرهای سیریک آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشن ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد (ص)، برگزاری نشست هم اندیشی جماعت اهل سنت، همایش وحدت، برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های پیش بینی شده هفته وحدت در سطح این شهرستان است.

حجت‌الاسلام الیادپور تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم و معزز شهدای اهل سنت با حضور در منزل آنان در طول ایام هفته وحدت، برگزاری نشست علمی تخصصی جریان شناسی و عوامل تفرقه انگیز وحدت اسلامی و تجلیل از اساتید و علمای فعال در حوزه تقریت در دانشگاه واحد سیریک از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته وحدت در سیریک است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک خاطرنشان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ قرآنی روز سه شنبه بیست و هفتم شهریورماه در مسجد صاحب الزمان سیریک و تجلیل از مدیران و مربیان خانه‌های قرآنی شاخص از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان سیریک به شمار می‌روند.

حجت الاسلام الیادپور اضافه کرد: برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) در مساجد و دیدار و نشست صمیمی امام جمعه سیریک و اقشار تأثیر گذار اهل‌سنت از دیگر برنامه‌های تمهید شده به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان است.