تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3780864
شناسه : 3780864
تاریخ :
مزایده فروش بیش از ۱۰۰ هزار وسیله خانگی خارجی اقتصاد ایران: دادستان تهران از ادامه روند برگزاری مرحله دوم مزایده فروش بیش از ۱۰۰ هزار وسیله خانگی خارجی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: با توجه به دستورات صریح رئیس قوه قضائیه در خصوص ورود دستگاه قضائی به موضوع تعیین تکلیف کالاهای وارداتی دپو شده در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، روند تعیین تکلیف محموله بزرگ لوازم خانگی خارجی موسوم به بوش با ورود دستگاه قضائی آغاز شده و در حال پیگیری است.

وی افزود: پس از تحویل محموله مذکور به سازمان اموال تملیکی، نخستین مرحله از مزایده فروش این اقلام برگزار و نتایج آن اعلام شد.

صالحی گفت: در همین راستا، دومین مرحله از فروش انواع لوازم خانگی بوش شامل ۷ هزار و ۳۸۹ قلم کالا در مزایده فوق‌العاده شماره ۶۱۸ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از بیستم لغایت ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

دادستان تهران تصریح کرد: در مزایده مذکور ۱۰۷ ردیف کالای خارجی به مبلغ پایه یک هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: خوشبختانه در نتیجه تلاش‌های همکارهایمان در تهران و هرمزگان و با توجه به تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی، اولین مرحله مزایده فروش لوازم خانگی بوش با موفقیت کامل برگزار شد.

وی تأکید کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه در صورت ادامه معطلی در روند تعیین تکلیف این محموله بزرگ لوازم خانگی خارجی، کالاهای مذکور با توجه به شرایط جوی و محل نگهداری در معرض فرسایش و استهلاک قرار می‌گرفتند.

گفتنی است؛ متقاضیان شرکت در مزایده شماره ۶۱۸ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی می‌توانند برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه نمایند و پس از دریافت نامه، از کالا یا کالاهای مدنظر خود بازدید کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مزایده باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس اینترنتی setadiran.ir انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ارائه پیشنهاد قیمت نیز از همین طریق انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.