تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780851
شناسه : 3780851
تاریخ :
افزایش ۲ برابری ساخت مسکن در شهرستان اردل اقتصاد ایران: اردل-مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل گفت: ساخت مسکن شهری و روستایی در این شهرستان طی یکسال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

داود محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت ساخت و ساز مسکن‌های مقاوم در سطح شهرستان به ویژه روستاها اظهارکرد: از سال گذشته احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۷۵ درصد برآورد شده است‌.

وی افزود: اعتبار این طرح ۴۸۰ میلیارد تومان بوده که به ازای احداث هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت و یا درحال پرداخت می‌باشد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: احداث این تعداد واحد مسکونی طی یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده و نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

محمدی با بیان اینکه این شهرستان یک شهرستان زلزله‌خیز است، خاطرنشان کرد: احداث واحدهای مسکونی مقاوم برای مردم این شهرستان یکی از دغدغه‌های و اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در صورت استقبال شهروندان از این واحدها، این بنیاد آمادگی دارد تا همکاری لازم جهت احداث واحد و پرداخت تسهیلات بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی را با متقاضیان به عمل آورد.