تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3780829
شناسه : 3780829
تاریخ :
خنکای هوای پاییزی در این استان‌ها ادامه دارد اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

 بعد از ظهر امروز از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته شده و افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در جنوب شرق سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

سه شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق در این مناطق رخ می دهد. به‌تدریج با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز نیز افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی، رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب گیلان این وضعیت تکرار می‌شود.

همچنین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

جمعه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب، در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور، همچنین در ارتفاعات البرز غربی و غرب گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

آسمان امروز تهران صاف تا سمتی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲۸ درجه خواهد رسید و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.