تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780827
شناسه : 3780827
تاریخ :
غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: نگاه خدمت‌رسانی در قم باید متفاوت باشد و به صورت مؤمنانه و منصفانه خدمت‌رسانی صورت بگیرد و غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با رئیس جدید و مدیران ارشد صداوسیمای مرکز قم گفت: شاخصه‌هایی که در روایات برای شهر مقدس قم بیان شده است نسبت به شهرهای دیگر وجود ندارد و این نشان‌دهنده قداست این شهر است.

امام‌جمعه قم اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم و بارز این شهر وجود بابرکت بانوی کرامت است که برای بانوان یک الگو و برای دختران جامعه یک اسوه است.

سعیدی تأکید کرد: با وجود اینکه حضرت یک بانو بودند اما از وظایف و مأموریت‌های خود هیچ کوتاهی نکردند و به‌خوبی تمامی وظایف خود را به سرانجام رساندند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: شهر مقدس قم حرم اهل‌بیت (ع) است به همین خاطر باید نگاه خدمت‌رسانی در این شهر متفاوت باشد و به صورت مؤمنانه و منصفانه خدمت‌رسانی صورت بگیرد و غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و مستقیم با مردم و شنیدن حرف مردم، بررسی مشکلات مردم توسط صداوسیما، نظرخواهی و دریافت درد دل‌های مردم و رساندن به گوش مسئولین کشور باید توسط صداوسیما صورت گیرد چرا که صداوسیما باید زبان گویای مردم شهر باشد.

سعیدی در ادامه گفت: یکی از وظایف صداوسیمای قم برجسته نمودن فضای معنوی در شهر قم است به همین خاطر باید اقداماتش حساب شده باشد.

وی در پایان تأکید کرد: ارتباط مستقیم و مستمر روحانیون شاغل در صداوسیما با دفاتر مراجع و استفاده از نقطه‌نظرات حضرات امری بسیار مهم است که نباید از آن غافل شد.