تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780780
شناسه : 3780780
تاریخ :
نظامیان آمریکایی ۴ غیرنظامی سوری را به قتل رساندند اقتصاد ایران: منابع خبری از به قتل‌ رساندن ۴ نفر و زخمی‌کردن یک غیرنظامی سوری از سوی نظامیان اشغالگر آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نظامیان ارتش اشغالگر آمریکا جنایت جدیدی را در سوریه مرتکب شده‌اند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که نظامیان آمریکایی در جریان هلی‌برن در شهرک «شنینه» در حومه شهر «رقه» واقع در شرق سوریه که تحت کنترل نیروهای «قسد» است، ۴ چوپان سوری را به قتل رسانده و یک زن دیگر را نیز زخمی‌کرده‌اند.

این منابع تصریح کردند که قربانیان این جنایت نظامیان اشغالگر آمریکایی از اهالی قبیله‌های عرب «العنزه» و «العکیدات» هستند.

«احمد العنزی» یکی از ریش‌سفیدان قبیله «العنزه» در این‌باره اعلام کرد که در این عملیات هلی‌برن شماری از شبه‌نظامیان قسد نیز همراه نظامیان آمریکایی بوده‌اند.

وی تصریح کرد که نظامیان آمریکایی و شبه‌نظامیان قسد پس از فرود به صورت بی‌هدف به سوی چادرهای چوپانان آتش گشوده‌اند.

العنزی اتهام نیروهای قسد به قربانیان این حادثه مبنی بر داعشی‌بودن آن‌ها را تکذیب و تاکید کرد که آمریکا و شبه‌نظامیان تحت حمایت آن در شرق سوریه برای حضور خود در این منطقه شروع به دلیل‌تراشی کرده‌اند؛ وی تصریح کرد آن‌ها به دروغ ادعا می‌کنند که بقایای داعش در این مناطق حضور دارند تا بتوانند به چپاول نفت، گندم و دیگر منابع سوریه ادامه بدهند.