تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780775
شناسه : 3780775
تاریخ :
تل‌آویو حکم احتمالی دادگاه لاهه را پیش از صدور محکوم کرد! اقتصاد ایران: وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی حکم صادرنشده دادگاه لاهه در خصوص بازداشت مقامات این رژیم را محکوم کرد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از گاف عجیب وزارت امور خارجه این رژیم خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت امور خارجه این رژیم به اشتباه یک حکم صادرنشده از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری را محکوم کرده است!

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حکم دادگاه بین‌المللی کیفری در خصوص بازداشت سران این رژیم را محکوم می‌کند؛ این در حالی است که دادگاه بین‌المللی کیفری هنوز حکمی را در این خصوص صادر نکرده است.

این اقدام وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نشانگر اطمینان این رژیم از حتمی‌بودن صدور حاکم بازداشت جانیانی چون «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری است.

گفتنی است پیش‌تر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برآوردهای محافل این رژیم حاکی از آن است که دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) به زودی حکم بازداشت نتانیاهو نخست وزیر و «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم را صادر خواهد کرد و نمی‌توان از این امور جلوگیری کرد.

همچنین پیش از آن روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز با انتشار خبری فوری اعلام کرد که «کریم‌خان» دادستان دیوان بین‌المللی کیفری (ICC) خواستار صدور فوری حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شده است.