تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780744
شناسه : 3780744
تاریخ :
اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۳ اسیر صهیونیست در بمباران غزه اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۳ اسیر صهیونیست در جریان بمباران نوار غزه از سوی ارتش این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اذعان ارتش این رژیم به هلاکت ۳ اسیر صهیونیست در جریان بمباران نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم به خانواده‌های ۳ تَن از اسرای صهیونیست به نام‌های «رون شیرمن»، «نیک بیزر» و «ایلیا تولیدانو» اعلام کرده است که این اسرا در جریان یکی از حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

این شبکه صهیونیستی تاکید کرد که جنازه این ۳ اسیر صهیونیست در ماه دسامبر گذشته پس از هلاکت آن‌ها در جریان بمباران این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، پیدا شده و به اراضی اشغالی بازگردانده شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که خانواده‌های نظامیان اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم گفته‌اند که فشار نظامی به هلاکت اسرای صهیونیست می‌انجامد.

همچنین این شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کرده‌اند که می‌ترسند جنازه فرزندانشان به اراضی اشغالی بازگردانده شود.