تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780740
شناسه : 3780740
تاریخ :
اوکراین به دنبال آتش بس موقت در برخی جبهه‌هاست اقتصاد ایران: برخی منابع مدعی تغییر راهبرد اوکراین و آتش بس در برخی نقاط درگیری شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برخی گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از تمایل اوکراین برای برقراری آتش بس موقت در برخی نقاط درگیری است.

برخی رسانه‌ها با اعلام اینکه رئیس جمهور اوکراین در راهبرد خود بازنگری کرده گزارش دادند که دولت کی‌یف آماده است تا درگیری‌ها با روسیه را در بخش‌های خاصی از خط مقدم متوقف کند.

بنا به این گزارش‌ها، ولودیمیر زلنسکی قصد دارد در سفر آتی خود به آمریکا با رئیس جمهور کنونی و با نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه و دموکرات دیدار کند و راهبردی را به آنها ارائه دهد که ظاهراً می‌تواند به اوکراین برای شکست روسیه کمک کند.

گزارش‌ها رسانه‌ای حاکی از آن است که این راهبرد جدید شامل درخواست مجوز استفاده از سلاح‌های دوربرد غربی در عمق روسیه و هم تمایل اوکراین برای پذیرش آتش‌بس در بخش‌های خاصی از جبهه و در نتیجه توقف موقت تنش‌ها است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، هفته گذشته اعلام کرد که روسیه به خوبی می‌داند که در درگیری اوکراین با چه کسانی سروکار دارد.

پوتین درباره چشم‌انداز مذاکرات صلح گفت: آنها کسانی هستند که برای منافع مردم و کشورها احترامی قائل نیستند. آنها به راحتی تمام تعهداتی را که بر عهده می‌گیرند و اسناد امضا شده را زیر پا می‌گذارند.