تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780734
شناسه : 3780734
تاریخ :
اسپانیا و سد محکمی به نام قزاقستان/ توقف ماتادورها در گام اول اقتصاد ایران: تیم ملی فوتسال اسپانیا در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان برابر قزاقستان متوقف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار از دور اول رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان در گروه D امروز یکشنبه ۲۵ مرداد تیم های ملی فوتسال اسپانیا و قزاقستان از ساعت ۱۶ رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید.

تیم ملی قزاقستان که پیش از جام جهانی در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی ایران رفته بود و در بازی اول با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسیده بود و بازی دوم هم یک به یک شده بود در این مسابقه برابر قهرمان دو دوره جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشت و در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کرد.

در حالی که در نیمه اول با اخراج یکی از بازیکنانش ۲ دقیقه ۴ نفره بازی کرده بود اما باز هم دروازه خود را بسته نگه داشت اما تیم قدرتمند اسپانیا در نهایت تک گل خورده را جبران کرد اما نتوانست به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم های لیبی و نیوزلند ساعت ۱۳:۳۰به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود لیبی خاتمه پیدا کرد.

اسپانیا و سد محکمی به نام قزاقستان/ توقف ماتادورها در گام اول

برنامه و نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* نیوزیلندیک - لیبی ۳
* اسپانیا یک - قزاقستان یک
* افغانستان - آنگولا، ساعت ۱۶
* آرژانتین - اوکراین، ساعت ۱۸:۳۰

تیم ملی فوتسال ایران هم که در گروه F با تیم های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه است ۲۶ شهریور نخستین دیدار خود را برابر ونزوئلا برگزار خواهد کرد. برنامه بازی های تیم ملی به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۶ شهریور
* ایران – ونزوئلا، ساعت ۱۶

پنج شنبه ۲۹ شهریور
* ایران – گواتمالا، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه یک مهر
* فرانسه – ایران، ساعت ۱۸:۳۰