تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3780732
شناسه : 3780732
تاریخ :
واردات همه خودروها به انتخاب جانبازان اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت کوشا خودرو عرضه کننده محصولات کیا موتورز در ایران، در حال ایجاد ساختاری جهت ارائه خدمات نوین به جانبازان گرامی که متقاضی خرید خودروهای وارداتی هستند، می باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، بنابر اطلاعات دریافتی از روابط عمومی شرکت کوشا خودرو، این شرکت بنا دارد با ایجاد مرکزی مستقل، این امکان را فراهم سازد تا فرایند خرید “تمامی خودروهای وارداتی سامانه جانبازان” به سفارش متقاضیان توسط این مجموعه صورت پذیرد.
بدین صورت این امکان برای جانبازان ایجاد خواهد شد تا با مراجعه به این مرکز، در انتخاب خودرو از سامانه مذکور “مشاوره” دریافت کنند و سپس فرایند خرید خودروی مد نظر را نیز تماما با کوشا خودرو پیش ببرند.
شایان ذکر است این امکان تنها مختص محصولات کیا موتورز نخواهد بود و کوشا خودرو این امکان را فراهم میداند تا “همه مدل خودروها” را از “تمامی برندها” تنها با این شرط که در “سامانه خودروهای وارداتی ویژه جانبازان” عرضه شده باشد، به شکل مستقیم و بدون واسطه به متقضیان عرضه کند.
این فرایند شامل “خرید خودرو”، “حمل و نقل خودرو به کشور”و ترخیص خودرو” می باشد که تماما توسط کوشا خودرو پیش خواهد رفت.
روابط عمومی کوشا خودرو همچنین اشاره کرد که از طریق ایجاد ارتباط و زیرساخت با عرضه کنندگان دیگر سامانه، قادر است در اخذ خدمات پس از فروش این خودروها به مشتریان کمک کند.
شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از 25000 دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن 021-49970000 آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.