تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3780716
شناسه : 3780716
تاریخ :
برنامه جدید شبکه یک ویژه کارگران با اجرای دوبلور شناخته شده اقتصاد ایران: برنامه «کارخنده» با اجرای سامان گوران و اردشیر منظم از امروز با پرداختن به مقام کارگر و معرفی کارآفرین‌های کشور روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «کارخنده» با هدف ارج نهادن به مقام کارگر و معرفی کارآفرین‌های کشور و پرداخت ویژه به تولید و کالای ایرانی با اجرای اردشیر منظم و سامان گوران تهیه و تولید شده است.

در هر قسمت از این برنامه دو مسابقه برگزار می‌شود که یکی از آنها مسابقه فنی است که مرتبط با خط تولید کارخانه‌ای ست که در هر قسمت میزبان برنامه است و مسابقه سرگرمی با موضوع پانتومیم یا ورزشی که برای کارگران آن کارخانه روی آنتن می‌رود.

در آخر هر برنامه نیز به رسم یادگار و اهمیت حفظ محیط زیست (طبق فرمایش رهبر انقلاب ) در انتهای هر قسمت در کارخانه یک اصله نهال کاشته می‌شود. از آنجایی که درخت نماد کار، تلاش، کوشش و استواری است به منزله رشد و تولید در اقتصاد کشور تلقی می‌شود.

برنامه رئالیتی شو «کارخنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا محمدبیگی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌ها ساعت 18 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

انتهای پیام/