تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3780715
شناسه : 3780715
تاریخ :
معاون سیما به پشت صحنه بزرگترین دکور برنامه کودک رفت اقتصاد ایران: محسن برمهانی با حضور در پشت صحنه سریال هشتاد قسمتی «دوقلوها» از روند تولید این مجموعه بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون سیما در این بازدید که با همراهی رئیس مرکز سیمرغ و جمعی از مدیران ستادی سیما صورت پذیرفت، گفت و گویی صمیمانه با عوامل و دست اندرکاران این برنامه داشت و در جریان روند تولید و چگونگی کار قرار گرفت.

تولید فصل جدید سریال تلویزیونی «دوقلوها در شهر پنج ستاره» با بازگشت عموهای محبوب فیتیله ای به قاب تلویزیون همراه شده است. تولید این مجموعه هشتاد قسمتی به کارگردانی جمشید بیات ترک، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی مهدی بصیری، مدتی است که در فضایی شاد، مفرح و آکنده از صحنه های کمدی، آغاز شده است.

فصل جدید دوقلوها با نام «دوقلوها در شهر پنج ستاره» با حضور حمید گلی، محمد مسلمی و علی فروتن در حال تولید است. دکور این سریال فضایی کاملا فانتزی دارد و به صورت شهری جادویی در میان ابرها طراحی شده که همه ماجراهای داستان داخل این شهر رخ می‌دهد. این دکور بزرگ ترین دکور برنامه کودک تلویزیون است.

فصل جدید سریال «دوقلوها در شهر پنج ستاره» برای پخش از شبکه دو سیما در «مرکز سیمرغ سیما» تولید می شود.

گفتنی است تعداد و تنوع بازیگران این مجموعه به نسبت سری قبلی بیشتر شده و از نقاط قوت و ضعف سری قبل برای بهتر شدن کار استفاده شده است.

این مجموعه با همت مرکز سیمرغ و با مشارکت شهرداری تهران به بیان مطالب حوزه شهروندی و حقوق و تکالیف شهروندی می‌پردازد و کلیدواژه هایی همچون فرزند آوری و فرزند پروری نیز از اولویت های اصلی محتوایی این سریال تلویزیونی است.

انتهای پیام/