تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3780714
شناسه : 3780714
تاریخ :
ارسال ۱۰ هزار بسته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس به سراسر کشور اقتصاد ایران: مدیر مرکز آفرینش ‌های فرهنگی هنری بسیج کشور از ارسال ۱۰ هزاربسته فرهنگی موضوع دفاع مقدس به سراسر کشور خبر داد و گفت:این اقدام در راستای ترویج و نشرفرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جدید با حماسه‌های دوران دفاع مقدس انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عمار عطاپور، مدیر مرکز آفرینش ‌های فرهنگی هنری بسیج کشور با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس از ارسال 10 هزار بسته فرهنگی به سراسر کشور خبر داد و گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور در راستای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جدید با حماسه‌ها و رشادت‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، اقدام به تهیه بسته‌های فرهنگی کرد که این بسته‌ها شامل پوسترهای سیر نمایشگاهی (به توان مردم)، 4 لوح فشرده از سرودها، نماهنگ‌ها و مستندهای دفاع مقدس و یک جلد کتاب با عنوان پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه بیان کرد: در این بسته‌ها پوسترهای سیر نمایشگاهی (به توان مردم) اقدامی برای نمایش جلوه‌های با عظمت و سترگ اداره جنگ توسط ملت نستوه و حماسه‌ساز ایران اسلامی است. 

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور  اظهار کرد: در کنار سیر نمایشگاهی (به توان مردم) 4 لوح فشرده که سرودها و نماهنگ‌های مناسبتی دفاع مقدس را در خود جای داده است تهیه شده و علاوه بر آن یک جلد کتاب با عنوان پاسخ‌های اجمالی به چند پرسش جنگ تحمیلی در این بسته وجود دارد. این بسته با هدف روشن کردن ابهامات هشت سال دفاع مقدس و آگاهی بخشی پیرامون بخشی از معارف دفاع مقدس جهت مساجد و پایگاههای بسیج سراسر کشور تهیه شده است.

انتهای پیام/