تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780700
شناسه : 3780700
تاریخ :
درویش عالی: سابقه جام جهانی می گوید هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم اقتصاد ایران: مدافع تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: اردوی خوبی را قبل از شروع رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا پشت سر می گذاریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عرفان درویش عالی در خصوص اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در باشگاه ایرانیان دبی امارات گفت: خوشبختانه تمام امکانات ممکن را در اردو نظیر محل اسکان، چمن مرغوب و تغدیه مناسب در اختیار داریم. تک تک این چیزهاست که باعث می‌شود شرایط خوبی داشته باشیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره رقابت با لائوس، مغولستان و هندوستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ شال آسیا افزود: تجربه حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال باعث شد تا بدانیم در رده‌های پایه اسم اصلاً مهم نیست در تیم ملی بزرگسالان هم جنین جیزی را شاهد هستیم.

او افزود: می‌بینیم انگلستان و برزیل از سایر تیم‌ها می‌بازند. ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم و به اسم و شخصیت هر تیمی کاری نداشته باشیم. با احترام باید مقابل تمام تیم‌ها که قابل احترام هم هستند بازی کنیم.