تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3780698
شناسه : 3780698
تاریخ :
واکنش سخنگوی قسام به عملیات یمن و هشدار به نتانیاهو اقتصاد ایران: سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس با تبریک به نیروهای مسلح یمن که امروز منحصر به فردی را با هدف قرار دادن تل آویو انجام دادند، به نتانیاهو درباره هرگونه حماقت برای گسترش جنگ در جبهه‌های جدید هشدار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،سخنگوی قسام شاخه نظامی جنبش حماس: عملیات منحصر به فردی را که نیروهای مسلح یمن علیه یک هدف نظامی در نزدیکی تل آویو انجام دادند، تبریک می‌گوییم.

ماهیت و نوع سلاح به کار رفته در عملیات منحصر به فرد یمن و ماهیت هدف، نقطه عطفی است که تاثیرات مهمی بر روند نبرد خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی که به همراه همپیمانانش در رهگیری یک موشک شکست خورده، ناتوان تر از آن است که بخواهد جبهه های جدید را گسترش دهد که در آن صورت هزاران موشک  دریافت خواهد کرد.
سخنگوی قسام هشدار داد که هر گام احمقانه برای گسترش جنگ در جبهه های جدید به این معناس خواهد بود که نتانیاهو رژیم متزلزل و از هم گسسته را به سمت فاجعه واقعی سوق خواهد داد.

ابوعبیده گفت رژیم صهیونیستی همچنان در باتلاق غزه غرق است و این رژیم و همپیمانانش در مقابله یا رهگیری یک موشک شکست خورده اند.

وی افزود ما موضع ملت یمن در حمایت از برادرانشان در فلسطین و آمادگی آنها برای جانفشانی در راه آن را ارج می‌نهیم.

خاطر نشان می شود ارتش یمن صبح امروز یکشنبه برای اولین بار در تاریخ این کشور با موشک هایپرسونیک، یافا (تل‌آویو) در اراضی اشغالی را هدف قرار داد، این سومین عملیات موفق ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها در جریان حمایت یمنی‌ها از مقاومت و مردم فلسطین در غزه است؛ در عملیات اول، این جنبش با موشک ایلات اشغالی را هدف قرار داد و در عملیات دوم با پهپاد دوربرد یافا داخل شهر تل‌آویو را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

انتهای پیام/