تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3780665
شناسه : 3780665
تاریخ :
مراسم رونمایی از مستند «عشق فردوس» اقتصاد ایران: مستند «عشق فردوس» روایتی از سعی هاجروار مادر شهید حجت شیخ محبوبی است که بناست در نیروی مقاومت بندر انزلی رونمایی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاسدار شهید حجت شیخ محبوبی در سال 1341 در بندرانزلی متولد شد. او چند بار در عملیات مختلف در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد و مدتی نیز به دلیل جراحات ناشی از شرکت در عملیات در بیمارستان بستری شد ولی به دلیل اخلاص و تقوا تلاش می‌کرد کسی از مجروحیتش مطلع نشود و وقتی از او در باره مجروحیتش سئوال می‌شد می‌گفت:« دیگران در این راه جان دادند دست و پا دادند ما که کاری نکردیم می‌گفت که از من چیزی نپرسید بنده در این عملیات رفوزه شدم مورد قبول خداوند قرار نگرفتم.»

بالاخره در عملیات کربلای 5 این شهید والامقام توانست مهر قبولی و رضایت الهی را در کارنامه زندگی سراسر مجاهدت خود دریافت کند و به لقا‌ءالله نایل شد.

پس از شهادت وی مادر گرامی این شهید فاصله منزل تا مزار فرزند پاکش را بین‌الحرمین ساخت و بیش از سی سال این مسیر را عاشقانه می‌پیمود تا در کنار مزار شهیدش آرام گیرد.

مستند «عشق فروس» روایتی از این سعی هاجروار مادری است که هر روز به نیت نوشیدن جرعه‌ای از چشمه یاد شهید عزیزش مسیر خانه تا مزار  این شاهراه بهشتی را عاشقانه درمی نوردید تا بتواند غم فراق را با او مویه کند و با پسری که تقدیم راه خدا کرده بود درد دل و نجوا کند.

این مستند که توسط حسین بدرطالعی و به وسیله گروه فرهنگی جهادی یاران بهشت تولید شده است روز دوشنبه 26 شهریور 10 صبح در آیین باشکوهی در نیروی مقاومت بندرانزلی و با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و مسئولان شهرستان بندرانزلی رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حاشیه این مراسم نیز از نقاشی دیجیتال مادر شهید در بین الحرمین یعنی مکان منزل تا مزار شهید رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/