تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3780656
شناسه : 3780656
تاریخ :
استقبال گروه‌های فلسطین از حمله موشکی یمن به رژیم اسرائیل اقتصاد ایران: گروه‌های فلسطینی در واکنش به حمله موشکی یمن به قلب سرزمین‌های اشغالی، ضمن استقبال از آن، تأکید کردند که موفقیت این حمله، پوشالی بودن سیستم امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل را آشکار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حمله موشکی ارتش یمن به رژیم اسرائیل به وسیله موشک هایپرسونیک که با موفقیت توانست از لایه‌های دفاعی و پهپادی رژیم اسرائیل عبور کند، استقبال گروه‌های فلسطینی را در پی داشت.

جنجنبش انقلابی فتح (فتح الانتفاضه) فلسطین امروز یکشنبه در واکنش به حمله موشکی یمن به قلب سرزمین‌های اشغالی گفت که این حمله پوشالی بودن سیستم امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل را آشکار کرد.

 جنبش انقلابی فتح (جدا شده از جنبش فتح) در این بیانیه حمله موشکی ارتش یمن به شهر یافا در سرزمین‌های اشغالی را تبریک گفت و اعلام کرد که جبهه‌‌های پشتیبانی این پیام را به اشغالگران رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن رژیم رساند که جبهه‌های مقاومت نوار غزه و ملت فلسطین را در برابر نسل‌کشی‌هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود تنها نخواهد گذاشت.

این جنبش فلسطینی افزود که مشارکت برادران یمنی در دفاع از ملت فلسطین در چارچوب پاسخ به حمایت غرب از رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که برادران ما در یمن، محور مقاومت و همه جبهه‌های پشتیبانی از مردم غزه ثابت کرده‌اند که آرمان فلسطین و مسجدالاقصی موضوع اصلی امت عربی و اسلامی است و مقاومت تنها راه مقابله با استکبار صهیونیستی و غربی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز به نوبه خود از حمله موشکی ارتش یمن به تل‌آویو استقبال کرد و افزود: عملیات ارتش یمن که با موشک هایپرسونیک یک هدف نظامی مهم در شهر اشغالی یافا را هدف قرار داد، تبریک می‌گوییم.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است که عملیات موشکی یمن نشان داد که ارتش این کشور از اراده و توان اطلاعاتی بالایی برای ضربه زدن به صهیونیست‌ها برخوردار است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین از همه اقشار امت اسلامی خواست که به قهرمانان ارتش یمن و رهبری خردمند آن اقتدا کنند و همه امت اسلامی در مقابله با ظلم و استکبار جهانی الگوی یمن را در حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین که در سایه سکوت و همدستی کشورهای بزرگ بین‌المللی با هولوکاست صهیونیستی- آمریکایی و غربی روبرو هستند، الهام بخش خود قرار دهند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور طی عملیاتی تلافی‌جویانه، با موشک فراصوت منطقه یافا را در اراضی فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

او گفت که موشک هایپرسونیک ارتش یمن با طی مسافت، به هدف خود در اراضی اشغالی رسیده و سامانه‌های دفاعی رژیم اسرائیل قادر به رهگیری آن نشده‌اند. سرتیپ یحیی سریع گفت که موشک جدید با طی مسافت 2040 کیلومتر در عرض 11 دقیقه با اراضی اشغالی رسیده است.

انتهای پیام/