تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3780652
شناسه : 3780652
تاریخ :
دستگیری عروس و مادرشوهر سارق؛ اعتراف به ۱۰ فقره سرقت اقتصاد ایران: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ عضو یک خانواده خبر داد و گفت: این خانواده به اتهام سرقت از یک واحد صنفی بازداشت شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین مافی؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو گزارش سرقت از یک مغازه مس‌فروشی، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد:  با مراجعه ماموران کلانتری به محل مغازه و بررسی دوربین های مداربسته، مشخص شد که سارقان یک 2 زن هستند که به محل مغازه مراجعه و یک نفر از آن ها مغازه‌دار را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت اموال ارزشمند از جنس مس می‌کند که بلافاصله پس از سرقت از مغازه خارج شده و با خودرویی که متعلق به پدر خانواده بوده، از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از شیوهای نوین پلیسی و کشف جرم مخفیگاه اعضای این باند را در محدوده همین سرکلانتری شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و هر 2 را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مافی اظهار کرد: در بازرسی اولیه از محل مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه با ارزش حدودی 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت های متعدد از این مغازه و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و اظهار کردند که تا کنون حدود 4 میلیارد ریال از مغازه مذکور سرقت انجام داده‌اند و این اجناس را به مالخر خود فروخته اند.

وی به شهروندان مخصوصاً کسبه توصیه کرد: حتما در اماکن از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

انتهای پیام/