تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3780633
شناسه : 3780633
تاریخ :
نتانیاهو: درگیر جنگِ چند جبهه‌ای هستیم اقتصاد ایران: نخست وزیر رژیم اسرائیل در واکنش به حمله موشکی یمن به این رژیم گفت که تل‌آویو درگیر جنگِ هم زمان در چند جبهه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل بعد از حمله موشکی موفق یمن به این رژیم و ناتوانی سامانه‌های آن و رژیم‌های حامی تل‌اویو در رهگیری گفت که صهیونیست‌ها درگیر جنگ چند جبهه ای با محوریت ایران هستند.

او با فرار به جلو و بدون اشاره به جنایت‌هایی رژیم جعلی در طول د‌ه‌های گذشته و هم اکنون در نوار غزه گفت که محور مذکور به دنبال نابودی رژیم اسرائیل است.

او در مورد جبهه شمال فلسطین اشغالی که درگیر جنگ با حزب الله است، گفت که «اوضاع فعلی در شمال، هرگز بدین شکل ادامه نخواهد داشت و ما هر آنچه را که لازم باشد، برای بازگردان ساکنان منطقه به خانه‌هایشان انجام خواهیم داد و به کمتر از این نیز راضی نیستیم».

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر یمن را تهدید کرد و گفت که انصارالله یمن اگر می‌خواهد بداند دشمنان اسرائیل چه هزینه سنگینی متحمل شده‌اند، باید به بندر حدیده نگاهی بیندازند.

  نتانیاهو بار دیگر از اقدامات خود دفاع کرد و گفت که تحرکات لازم علیه حماس منجر به نابودی این جنبش و آزادی همه اسرای صهیونیست خواهد شد. این اظهارت بی‌بی در حالی صورت می‌گیرد که بعد از گذشت بیش از یازده ماه از جنگ غزه، او نتوانسته است به اهداف جنگ برسد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل این اظهارات را بعد از حمله موشکی یمن علیه یافا به زبان آورد. ارتش یمن صبح امروز برای اولین بار در تاریخ این کشور با موشک هایپرسونیک، یافا (تل‌اویو) در اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

این سومین عملیات موفق ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها در جریان حمایت یمنی‌ها از مقاومت و مردم فلسطین در غزه است. در عملیات اول، این جنبش با موشک ایلات اشغالی را هدف قرار داد و در عملیات دوم با پهپاد دوربرد یافا داخل شهر تل‌اویو را هدف قرار داد که در اثر آن شماری صهیونیست کشته یا زخمی شدند.

انتهای پیام/