تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780618
شناسه : 3780618
تاریخ :
تقلیل رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای تیم زغال سنگ طبس اقتصاد ایران: رأی کمیته تجدیدنظر فدراسیون هندبال در خصوص تخلف باشگاه زغال‌سنگ پروده طبس با تقلیل جریمه نقدی به دو میلیارد ریال و باقی ماندن یکسال محرومیت تیم از حضور در میادین بین المللی صادر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته تجدیدنظر فدراسیون هندبال رأی خود را در خصوص اعتراض باشگاه زغال سنگ پروده طبس به رأی کمیته انضباطی صادر کرد.

بر این اساس محکومیت این باشگاه با عنایت به محتویات و ادله ابزاری و به لحاظ عدم احراز سوء‌نیت کان لم یکن و جریمه نقدی باشگاه زغال سنگ پروده طبس به مبلغ دو میلیارد ریال تقلیل و محرومیت یک سال عیناً تأیید و به استناد مواد ۹۶و۹۳و۹۲و۸۶و۸۵ صادر می‌گردد. این رأی صادره قطعی است.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال دو هفته قبل، رای بدوی خود را در خصوص تخلف باشگاه زغال سنگ پروده طبس دائر بر اعزام تیم هندبال به مسابقات روسیه بدون هماهنگی با فدراسیون و اخذ مجوز از مراجع ذی‌ربط قانونی، اعزام تیم بدون ثبت قرارداد بازیکنان و عوامل تیم در سامانه مربوطه و به کارگیری مربی خارجی بدون اخذ مجوز کار این کمیته صادر کرده بود.

بر این اساس اعضای این کمیته، با بررسی جمیع مستندات و ضمن استماع اظهارات نماینده باشگاه در جلسه کمیته انضباطی، این کمیته تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته و به پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از حضور در مسابقات بین‌المللی محکوم کرده و آقای مهدی ابوترابی بعنوان سرپرست تیم باشگاه خاطی جهت بررسی ابعاد قصور احتمالی نامبرده تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مرتبط با رشته هندبال تعلیق کرده بودند که با رای کمیته تجدید نظر جریمه نقدی این باشگاه یک میلیارد ریال تقلیل کرد اما محرومیت در نظر گرفته شده قابل اجرا می‌باشد.