تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780603
شناسه : 3780603
تاریخ :
آخرین وضعیت بلیت فروشی بازی استقلال/ نیمی از بلیت‌ها فروخته شد اقتصاد ایران: با اعلام مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیمی از بلیت‌های ورزشگاه شهدای شهر قدس برای بازی دو تیم فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر فروخته شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات در خصوص بلیت فروشی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۵ شهریور آغاز شده و تاکنون ۴ هزار بلیت فروخته شده است و بلیت فروشی تا زمانی که سقف سامانه اجازه دهد ادامه خواهد داشت و مشکلی هم در این خصوص فعلاً نداریم.

او ادامه داد: ظرفیت ورزشگاه شهدای شهر قدس برای این بازی ۸ هزار نفر است و به همین تعداد نیز بلیت فروخته می‌شود. ۸ هزار بلیت برای تماشاگران آقا و تعدادی هم بلیت برای تماشاگران بانوان در نظر گرفته شده است. ما به هیچ عنوان بلیت فروشی در داخل ورزشگاه نخواهیم داشت و از همه تماشاگران تقاضا دارم که با تهیه بلیت به ورزشگاه بیایند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: محدودیت‌های ترافیکی برای انجام این بازی در نظر گرفته شده است و انشاالله که مشکلی هم در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

سادات در رابطه با کیفیت بد چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: الحمدالله این مشکل رفع شده است و عزیزان ما در مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس شرایط خوبی را فراهم کرده اند. مسئولان AFC هم ورزشگاه را تأیید کرده اند و از این بابت هم مشکلی نیست.