تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3780547
شناسه : 3780547
تاریخ :
آمادگی کامل شتابران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت شتابران خودرو در راستای ایجاد فرآیندها و زیرساخت‌های لازم در خصوص انجام تعهدات و همچنین آسایش خاطر مشتریان گرامی، پیش از آغاز فروش محصولات، اقدام به راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش و همچنین توسعه شبکه نمایندگی‌های خود در تهران و سایر استان‌ها نموده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این روزها با توجه به افزایش تنوع برندها و محصولات وارداتی و تولیدی در بازار خودرو، نگرانی در مورد تامین و استمرار خدمات پس از فروش، به یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان تبدیل شده است. در این میان، شرکت شتابران خودرو با تجهیز و آماده‌سازی تعمیرگاه مرکزی خود در تهران و همچنین توسعه و استانداردسازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سایر استان‌ها، این دغدغه مهم و اساسی را پیش از عرضه محصولات خود در بازار، برطرف ساخته است.

امیر عباسی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت شتابران خودرو، با اعلام این مطلب که در حال حاضر تعمیرگاه مرکزی شتابران خودرو (واقع در کیلومتر 10 جاده مخصوص، خیابان جهاد جنوبی) آماده خدمات رسانی به خودروهای این شرکت است، از به‌کارگیری قطعات اصلی، ابزار و تجهیزات تخصصی و همچنین پرسنل آموزش دیده، مطابق با آخرین استانداردها و الزامات کمپانی مادر در مراکز خدمات پس از فروش شتابران خودرو خبر داد، ضمن اینکه علاوه بر خودروهای بنزینی، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به خودروهای برقی این شرکت نیز فراهم شده است.

 

به گفته سامان رمضانی، مدیر شبکه نمایندگی‌های شتابران خودرو، در حال حاضر 7 نمایندگی جهت ارائه خدمات به مشتریان در شهرهای تهران، کرج، گرگان، تبریز، اهواز و همچنین شیراز در نظر گرفته شده که این تعداد تا پایان سال و توسعه شبکه در سایر استان‌ها به 10 نمایندگی خواهد رسید. لازم به ذکر است که طبق الزامات شرکت شتابران خودرو، کلیه نمایندگی‌های این شرکت، علاوه بر فروش، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش اعم از سرویس‌های ادواری و یا تعمیرات تخصصی را نیز مطابق با استانداردهای تعریف شده از سوی شرکت، بر عهده خواهند داشت.

نصب تجهیزات و قطعات جانبی و یا خدمات دیتیلینگ نیز از جمله خدماتی هستند که توسط واحد تیونینگ شتابران خودرو به مشتریان ارائه خواهد شد. کامران خرامان، مدیر تیونینگ شرکت شتابران خودرو در این خصوص اظهار داشت که علاوه بر ارائه تجهیزات آفرودی، قطعات جانبی و یا بادی کیت‌های مخصوص محصولات شتابران خودرو، مالکان سایر خودروها نیز می‌توانند جهت دریافت خدماتی مانند نصب کاورهای بدنه و یا سایر خدمات مربوط به محافظت و نگهداری بدنه به مراکز این واحد مراجعه نمایند.

جهت اطلاع از نشانی نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شرکت شتابران خودرو می‌توانید به وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.shetabran.com مراجعه نمایید.