تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3780513
شناسه : 3780513
تاریخ :
محکومیت ۱۵ میلیاردی قاچاقچی ارزاق اقتصاد ایران: مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت ۱۵ میلیارد ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده حمل کالای خارجی قاچاق شامل پنج هزار و ۳۰۵ کیلوگرم لیمو خشک و گردو، ۶۱ هزار و ۸۷ عدد نوشیدنی خارجی به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی میناب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط و تحویل کالا به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، متخلف را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین یک میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال معادل ارزش شناور حامل کالا به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: با گزارش مأموران پایگاه دریابانی میناب پیرامون کشف محموله کالای خارجی قاچاق از یک فروند شناور، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد