تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780453
شناسه : 3780453
تاریخ :
عزیزی: امیدوارم نگاه وزارت ورزش به رشته تنیس تغییر کند اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم با تغییر نگاه وزارت ورزش نسبت به تنیس، امکانات سخت افزاری بیشتری در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فدراسیون تنیس امسال اولین مسابقه دو هفته‌ای و به نوعی هشتمین مسابقه دو هفته ای فوچرز را طی دو سال گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرده که تنیسورهای بیش از 13 کشور دنیا در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری این رویدادها برای فدراسیون یک اتفاق خیلی خوبی است هم ارزآوری دارد و هم از خروج ارز جلوگیری می‌کند و نگاه دنیا و بازیکنانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند را درخصوص امنیت و فضای آرام کشورمان تغییر می‌دهد.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: خیلی از این بازیکنانی که شرکت کرده‌اند به پدل رجوع می‌کنند و امکانات ما را می بینند و نگاهشان عوض می‌شود که اتفاق بسیار مثمر ثمری است.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات بتواند نگاه حماتی وزارت ورزش را به فدراسیون تنیس تغییر دهد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با تغییر نگاه وزارت ورزش نسبت به تنیس، امکانات سخت افزاری بیشتری در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و شاهد باشیم شش زمین تنیس به همراه زمین مرکزی که بلا تصدی است در اختیار فدراسیون گذاشته شود و فدراسیون بتواند با برنامه ریزی منسجم سالی چندین هفته مسابقه برگزار کند.

انتهای پیام/