تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3780421
شناسه : 3780421
تاریخ :
بارش باران در ۱۶ استان و ادامه بارش‌ها تا چهارشنبه در نوار شمالی کشور اقتصاد ایران: صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی، از وقوع رگبار، رعد و برق، و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نبوزبه نقل از ایسنا، امروز (۲۵ شهریور) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از اردبیل، آذربایجان شرقی، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. بارش‌ها در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، مازندران و گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

برای فردا (۲۶ شهریور)، مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز، تهران و سمنان شاهد بارش‌های مشابه خواهند بود.

شرایط مشابه بارندگی برای روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت و برای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریور) نیز در مناطق غربی سواحل خزر و استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل پیش‌بینی شده است.

همچنین امروز و فردا نیمه شرقی کشور و مناطقی از مرکز با وزش باد شدید و گرد و خاک مواجه خواهند شد. دریای خزر امروز و دریای عمان و شرق تنگه هرمز امروز و فردا مواج خواهند بود.

برای تهران، دو روز آینده آسمان کمی ابری با افزایش باد و احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است و دما بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. شهرکرد با ۵ درجه خنک‌ترین و اهواز با ۴۳ درجه گرم‌ترین مرکز استان خواهند بود.