تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780417
شناسه : 3780417
تاریخ :
امیدی به موفقیت پرسپولیس مقابل الاهلی نیست/کار بسیار دشوار است اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت:تیم های عربستانی به خاطر امکانات‌شان اصلا قابل مقایسه با ما نیستند و من چشمم آب نمی‌خورد که پرسپولیس بتواند مقابل الاهلی موفق ظاهر شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از نماینده‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شودشامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور و در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا رو در روی تیم فوتبال الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. نکته جالب این است که در تاریخ دو تیم برای اولین بار این بازی در خاک عربستان سعودی و در شهر جده برگزار می‌شود و با توجه به بازیکنان گران قیمتی که الاهلی در ترکیب خود دارد کار شاگردان خوان کارلوس گاریدو در این بازی سخت و دشوار خواهد بود.

تیم‌های ما در حد تیم‌های عربستانی نیستند

جمشید شاه محمدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: من دوست دارم پرسپولیس این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد اما به واقعیت نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم که نه پرسپولیس و نه هیچ تیم ایرانی دیگر در حد و اندازه تیم‌هایی مانند الاهلی نیستند. امکاناتی که تیم‌های عربستانی دارند اصلاً قابل مقایسه با تیم‌های ما نیست.

امیدی به موفقیت پرسپولیس مقابل الاهلی نیست/کار بسیار دشوار است

ما برای زیر ساخت‌های خودمان هیچ کاری نکردیم

او ادامه داد: کشورهای عربی با سرمایه‌ای که دارند اقدام به بازسازی زیرساخت‌های خود کردند آیا ما هم چنین کاری کردیم؟ من چشمم آب نمی‌خورد که پرسپولیس از این بازی نتیجه بگیرد. ما در مقابل تیم‌های عربی هیچی نداریم و با دست خالی به مصاف آنها خواهیم رفت.

ژوائو اگر خودش را وقف دهد می‌تواند به کار پرسپولیس بیاید

کارشناس فوتبال در رابطه با خریدهای جدید پرسپولیس گفت: حضور «ژوئوا» با قد و قامت بلندی که دارد می‌تواند به کمک پرسپولیس بیاید و امیدوارم بتواند خودش را خیلی زود با شرایط تیم وفق دهد. همچنین شرایط زندگی برای خارجی‌ها در ایران نیز در ابتدا کمی مشکل خواهد بود که باید خودش را خیلی زود آماده کند. حضور در ایران به اینگونه از بازیکنان کمک خواهد کرد تا بتوانند خود را به لیگ‌های بهتر معرفی کنند.

امیدی به موفقیت پرسپولیس مقابل الاهلی نیست/کار بسیار دشوار است

دوست دارم اول پرسپولیس یا استقلال قهرمان لیگ برتر شوند

او در رابطه با رقبای پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: من از همان ابتدای مسابقات هم گفتم الان هم می‌گویم یا پرسپولیس یا استقلال قهرمان لیگ خواهند شد. تیم‌هایی مانند تراکتور و سپاهان هرچقدر هم هزینه کنند با یکی، دو باخت خیلی زود خودشان را از مدعیان کنار می‌کشند. پرسپولیس یک تیم مردمی است و بازیکنان آن هم با همدل هستند اگر استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط خود باشند هیچیک از تیم‌های دیگر نمی‌توانند به آنها برسند و من امیدوارم اول پرسپولیس قهرمان شود و اگر این‌طور نشد جام قهرمانی به استقلال برسد.