تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780405
شناسه : 3780405
تاریخ :
حوادث رانندگی در جاده نیشابور منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد اقتصاد ایران: مشهد- رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه واژگونی خودرو که دیروز به طور جداگانه در جاده نیشابور رخ داد، ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید حسینی اظهار کرد: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری «دوو» در جاده نیشابور - فیروزه در محدوده روستای «کابلی» چهار نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس‌های پایگاه‌های ۹ و پنج شهری و فیروزه به صحنه حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بود که ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه دیشب در جاده نیشابور - کاشمر بعد از روستای «عطاییه» رخ داد که این حادثه نیز ۶ مصدوم داشت.

حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه عطاییه به صحنه حادثه اعزام شد که ۲ مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: همه سرنشینان خودروها، حتی سرنشینان عقب خودرو باید کمربندهای ایمنی را ببندند. همچنین استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، احتمال وقوع تصادف را تا چهار برابر افزایش می‌دهد.