تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780394
شناسه : 3780394
تاریخ :
تورهای گردشگری در ساری ساماندهی می شوند اقتصاد ایران: ساری- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری با اشاره به اینکه این شهر مقصد گردشگری است، گفت: تورهای گردشگری غیرمجاز در شهرستان ساماندهی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم قادری با تاکید بر ساماندهی خانه‌های مسافر و جلوگیری از تورهای غیر مجاز در شهرستان ساری افزود: شهرستان ساری با توجه به پتانسیل‌های گردشگری، یکی از مقاصد مسافران است و برای رفاه، آرامش و تأمین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان فعالیت تابلو به دست‌ها ساماندهی می‌شود.

قادری اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد با معاونان فرماندار و رؤسای ادارات مرتبط در راستای این ساماندهی، زیرساخت‌های لازم در حوزه مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی فراهم شده است و بر اساس جانمایی‌ها بزودی این مراکز استقرار خواهند یافت.

وی در زمینه برگزاری تورهای گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری وجود دارد و برای چهار دفتر نیز در سال جاری مجوز صادر می‌شود، گفت: بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضائی تورهای غیرمجاز ساماندهی و از برگزاری غیرمجاز آنها که آسیب‌های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری به عمل می‌آید.