تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780351
شناسه : 3780351
تاریخ :
صدور مجوز شرکتهای مجری تجهیزات ایمنی و آتش نشانی اقتصاد ایران: کاشان - برای اولین بار در کاشان صدور مجوز شرکتهای مجری تجهیزات ایمنی و آتش نشانی عملیاتی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید مصطفی محتشمیان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم ایمنی در مقابل حریق اظهار داشت: باتوجه به رسالت این سازمان در کنترل، نظارت و تأیید شرکت‌های مجری تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در سطح شهرستان کاشان، این سازمان طبق برنامه ریزی های انجام شده مطابق با ضوابط در مدت زمان معین اقدام به صدور مجوز خواهدکرد.

وی ابراز داشت: نمایندگان فروش و اجرای سیستم‌های ایمنی و آتش نشانی می‌بایست با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان آتش نشانی به آدرس https://125.kashan.ir/registering نسبت به بارگزاری و تکمیل مدارک خود تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان تصریح کرد: شرکتهای مورد تأیید پس از اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با برنامه ریزی‌های مشخص و هماهنگی‌های لازم با قرار گرفتن در لیست مورد تأیید آتش نشانی به مالکان و کارفرمایان پروژه‌های مرتبط معرفی خواهند شد و از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: مجوزهای صادره شامل اجرای سیستم‌های اعلام حریق، اطفای حریق، اجرای تأسیسات کنترل دود در ساختمان، درب‌های مقاوم حریق، پوشش‌های مقاوم حریق و فروش و شارژ خاموش کننده‌های دستی می‌باشد.

محتشمیان در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۱۲۵ داخلی ۲۰۱ یا ۲۰۲ تماس بگیرید.