تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780346
شناسه : 3780346
تاریخ :
شکست مطلق پسران تالو/برنز دیگر برای دختران اقتصاد ایران: در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی آسیا تیم دو نفره ایران در بخش پسران و در جمع شش تیم حاضر چهارم شد و در بخش دختران نمایندگان کشورمان به نشان برنز دست پیدا کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات امروز یکشنبه در بخش تیمی دو نفره (دوئلین) مردان و زنان پیگیری شد که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان یک نشان برنز بود. در بخش مردان تیم ایران با ترکیب حسین قبله نما و مصطفی حسن زاده با ثبت امتیاز ۹.۴۳۳ به همراه سنگاپور جایگاه چهارم را کسب کرد. در این بخش ۵ تیم حضور داشتند که مالزی با ۹.۵۹۳ به نشان طلا دست یافت. فیلیپین با ۹.۵۵۶ نقره گرفت و هنگ کنگ با ۹.۵۳۶ به نشان برنز دست یافت.

در گروه زنان زهرا کیانی و هلیا اسدیان در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند که با امتیاز ۹.۵۴۳ به نشان برنز دست یافتند. چین با ۹.۶۶۶ طلا را با به خود اختصاص داد و ۹.۵۷۶ نقره گرفت. تیم‌های سنگاپور، ماکائو و هند هم عناوین بعدی را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های بخش تالو تیم مردان ایران که با چهار ووشوکار، شاهین بنی‌طالبی، ابوالفضل قره‌باغی، حسین قبله‌نما و مصطفی حسن‌زاده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود، موفق به کسب هیچ مدالی نشد و با دست خالی این دوره از مسابقات ترک کرد. در همین مسابقات دوئلین یا مبارزه نمایشی دو نفره تیم ایران همواره مدال طلا را از آن خود می‌کرد، اما این بار در میان شش تیم که چین هم حضور نداشت چهارم شد. اما در بخش بانوان شاهد درخشش دو کیانی و اسدیان دو تالو کار اعزامی کشورمان با کسب دو طلا و دو برنز بودیم.

این مسابقات از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در بخش ساندا پیگیری می‌شود که هشت نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می‌روند.