تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3780343
شناسه : 3780343
تاریخ :
مردم این ۱۶ استان زودتر به استقبال پاییز رفتند اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی، از رگبار باران و رعدوبرق در ۱۶ استان کشور طی امروز، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا:  سازمان هواشناسی، از رگبار باران و رعدوبرق در ۱۶ استان کشور طی امروز، خبر داد.

امروز (یکشنبه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی مازندران و گلستان شدت دارد.

دوشنبه در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

همچنین دوشنبه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

سه شنبه این شرایط در شمال استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز دریای خزر و طی امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است.

آسمان امروز تهران نیمه ابری همراه با افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها ابری با افزایش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ درجه سانتی‌گراد ثبت شد و در گرمترین ساعت روز به به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.