تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780334
شناسه : 3780334
تاریخ :
شروع مجدد پروژه کمربندی شرق دزفول اقتصاد ایران: اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر دزفول از ادامه عملیات اجرایی احداث جاده کمربندی شرق دزفول خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید باقر موسوی فخر شنبه شب در بازدید از این عملیات که با حضور عتاب اهوازی شهردار دزفول همراه بود بیان کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل و بهبود عبور و مرور در بخشی از کمربندی شرق دزفول، کاهش ورودی ماشین آلات سنگین و عبوری، افزایش ایمنی، کاهش بار ترافیک ورودی به میدان فتح المبین و تسهیل دسترسی به مناطق شهری واقع در بخش شمال شرق دزفول است.

وی وجود زمین‌های معارض واقع در پروژه و مقاومت کشاورزان را از جمله موانع اصلی روند کار عنوان و ادامه داد: این موانع موجب توقف حدود هشت ماهه کار شد که با صدور حکم توسط دادستان محترم و همکاری نیروی انتظامی صبح امروز مسیر بازگشایی و این پروژه مجدداً توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری فعال شد.

رئیس شورای شهر دزفول در ادامه زیرسازی، لوله گذاری مسیر زهکش‌ها و مسیل‌ها، آسفالت و جدول گذاری را ازجمله اقدامات پروژه عنوان و ابراز امیدواری کرد: عملیات اجرایی طبق زمانبندی اجرا و بهره برداری از این پروژه موجب رضایتمندی شهروندان گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاز اول از میدان زنده یاد قیصر امین پور تا انتهای خیابان روستا ادامه می‌یابد و فاز دوم از خیابان روستا تا بلوار شهدا بعد از پارک دولت ادامه خواهد داشت.