تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780313
شناسه : 3780313
تاریخ :
همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده هستیم اقتصاد ایران: ساری- معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ کس از جنگ استقبال نمی‌کند اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اکبرزاده شنبه شب در نشست کارکنان سپاه ساری گفت: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت.

سرهنگ اکبرزاده با اشاره به اینکه استکبار برای حفظ قدرت و نفوذ خود در منطقه ساکت نمی‌نشیند، گفت: جنگ افروزی، تجهیز کشورهای دست نشانده عربی، دامن زدن به اختلافات قومی قبیله‌ای، حمایت از طرح‌های ضد امنیت ملی، تحریم‌های اقتصادی، ایجاد و حمایت از تنش‌های مرزی، حمایت از اغتشاشات داخلی مجموعه‌ای از اقدامات خبیثانه دشمن در برابر ایران اسلامی است.

وی افزود: باید تمام اختلاف نظرها، تخریب چهره‌ها و نامزدهای انتخاباتی بعداز پایان انتخابات جمع شود و همه مسئوولان و مردم در مسیر پیشرفت کشور همدست و همیار هم باشند چرا که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موفقیت دولت موفقیت همه ما است.

اکبرزاده در ادامه به ترور شهید هنیئه در تهران اشاره کرد و اذعان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی می‌توانست هنیئه را در ترکیه یا در قطر ترور کند اما این کار را در تهران انجام داد تا ما را وارد بازی که خودش طراحی کرده، کند اما جمهوری اسلامی هوشمندانه عمل می‌کند و با در نظر گرفتن همه جوانب پاسخ قطعی را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: هیچکس از جنگ استقبال نمی‌کند اما ما همیشه برای دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمن آماده‌ایم.

این کارشناس در خاتمه بهبود معیشت مردم واقتصاد کشور را از اولویت‌های دولت بیان کرد و خاطر نشان کرد: نقش محوری و راهبردی جمهوری اسلامی در ۲۰ سال اخیر در منطقه شرق آسیا محاسبات دشمنان را بهم ریخت و این تبدیل به یک چالش جدی برای دشمنان شده است.