تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3780285
شناسه : 3780285
تاریخ :
پی اس جی سر حریف را در خانه برید اقتصاد ایران: در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه،‌ پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۳-۱ از سد برست گذشت و در صدر جدول باقی ماند‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه،‌ پاری‌سن ژرمن با نتیجه ۳-۱ از سد برست گذشت و در صدر جدول باقی ماند‌.

 در مهمترین بازی از هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه،‌ پاری‌سن ژرمن در شب درخشس عثمان دمبله با نتیجه پرگل ۳-۱ از سد میهمان خود برست گذشت و با ۱۲‌ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

مطابق انتظار شاگردان لوئیز انریکه بازی را کاملا تهاجمی آغاز کردند و از همان ابتدا با خلق چند موقعیت در آستانه باز کردن دروازه برست پیش رفتند، اما بی‌دقتی دمبله و درخشش دروزاه‌بان حریف در یکی‌ دو صحنه اجازه گلزنی به پاری‌سن ژرمن را نداد.

برخلاف روند بازی اما روی یک ارسال بلند از سمت راست زمین پی اس جی،‌ نونو مندس مدافع چپ این تیم با خطا روی مهاجم برست، یک پنالتی بادآورده را تقدیم به تیم میهمان کرد و روماین کاستیلودل برخلاف مهات جیانلویجی دوناروما گل اول بازی برای برست به ثمر رساند.

فشار حملات یاران انریکه برای جبران گل خورده بیش‌ از قبل شد، اما حملات این تیم هربار با درخشش مارکو بیزوت، سنگربان برست مواجه شد و توپی از خط دروازه برست نگذشت تا اینکه در چهل و سومین دقیقه، ارسال بی‌نقص مارکو آسنسیو از سمت راست زمین حریف با ضربه سر چکشی عثمان دمبله تبدیل به گل‌ مساوی پاریسی‌ها شد و این تیم از شکست در نیمه اول جان سالم به در برد.

تعویض‌های تهاجمی لوئیز انریکه با به زمین آوردن دزیره دوئه، ویلیان پاچو و کولو موانی کاملا نبض بازی را در اختیار شاگردان انریکه قرار داد، هرچند که دفاع چند لایه تیم میهمان اجازه خلق موقعیت آنچنانی به پی اس جی را نمی‌داد، اما در این بین نمی‌توان واکنش‌های استثنایی مارکو بیزوت را نیز نادیده گرفت که روی ضربات عثمان دمبله و لی کانگ این اجازه گلزنی به میزبان را نمی‌داد.

مقاومت سنگربان آماده برست نهایتا در دقیقه ۷۳ روی شوت استثنایی فابین رویز از پشت محوطه جریمه شکسته شد و گل دوم پاریس به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید.

درحالی‌که برستی‌ها هنوز در شوک دریافت این گل بودند و تنها بعد از یک دقیقه، کولو مانی در موقعیت تک به تک با بیزوت قرار گرفت، اما ضربه او با تکل مدافع مهار شد تا توپ در ریباند مقابل پای عثمان دمبله بیفتد و او با ضربه‌ای دقیق حساب کار را ۳-۱‌ کند.

حملات جسته و گریخته برست برای جبران گل‌های خورده هیچ فشاری‌ بر‌خط دفاعی پاری‌ سن ژرمن وارد نکرد و در پایان این بازی با برتری شاگردان انریکه به پایان رسید تا این تیم در آستانه اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، با صدرنشینی مقتدرانه ۱۲ امتیازی و بالاترین روحیه ممکن آماده مصاف با خیرونا شود.