تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3780284
شناسه : 3780284
تاریخ :
جزئیات پاشیدن قهوه داغ روی نوزاد ۹ماهه در پارک اقتصاد ایران: مرد عجیب در پارکی در استرالیا به سوی یک نوزاد که در آغوش مادرش بود رفت و قهوه داغ را روی نوزاد ۹ ماهه ریخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

همشهری آنلاین: مرد عجیب در پارکی در استرالیا به سوی یک نوزاد که در آغوش مادرش بود رفت و قهوه داغ را روی نوزاد ۹ ماهه ریخت.

به نقل از سی ان ان، در اوایل ماه آگوست وقتی نوزاد پسر ۹ ماهه به همراه خانواده در پارک هانلون در کوئینزلند استرالیا بودند، مردی با لیوانی در دست به سوی آنها رفت و او لحظه‌ای در مقابل آنها مکس کرد و تا خانواده فرصت کنند از او بپرسند که کارش چیست، او قهوه داغی را که داخل لیوان بود را روی کودک ریخت و پا به فرار گذاشت.

مردمی که در پارک شاهد این اتفاق عجیب بودند بلافاصله پلیس باخبر کردند. ماموران پلیس و اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند. در بررسی‌ها مشخص شد، نوزاد که لوکا نام دارد از ناحیه پاها، بازوها و صورتش دچار سوختگی شده است. او دچار جراحات شدیدی شده بود، بلافاصله توسط تیم اورژانس برای معالجه به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش پلیس، در جریان تحقیقات، فیلم‌های دوربین مداربسته مردی را نشان می‌داد که بلافاصله از حادثه پارک گریخته است. پلیس او را حدودا ۳۰ تا ۴۰ ساله، با هیکلی متناسب، با پوست برنزه توصیف کرد. مرد ضارب کلاه سیاه، عینک، پیراهن آبی و شلوارک بر تن داشت.

جزئیات پاشیدن قهوه داغ روی نوزاد ۹ماهه در پارک

پلیس بلافاصله برای دستگیری این مرد، تحقیقات گسترده‌ای آغاز کرد. بر اساس تحقیقات پلیس مشخص شد او با تاکسی به سوی مرکز شهر بریزبن رفته ا و در پایان ماه گذشته از فرودگاه بین المللی سیدنی به مقصدی نامعلوم پرواز کرده و از مرز گذشته است.

پلیس استرالیا اکنون از مجریان قانون بین المللی برای ردیابی این مرد کمک گرفته است. این مرد تحت تعقیب پلیس اینترپل است.

پلیس کوئینزلند در بیانیه ای اعلام کرد خانواده نوزاد این مرد را نمی‌شناسند و نمیدانند دلیل این اقدامش چه بوده است اما آنها به دنبال دستگیری وی هستند. بر اساس این گزارش، این پرونده در واحد حفاظت از کودکان و تحقیقات پلیس استرالیا در حال بررسی است.