تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780274
شناسه : 3780274
تاریخ :
خدمات جامعه الزهرا سلام الله علیها بر کسی پوشیده نیست اقتصاد ایران: قم- استاندار قم گفت: خدمات جامعه الزهرا سلام الله علیها بر کسی پوشیده نیست و امروز شاهد فعالیت های فارغ التخصیلان این مرکز در سطح جامعه هستیم که البته باید هدفمندتر و گسترده تر دنبال شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر شنبه در بازدید از جامعه الزهرا (س) گفت: خدمات این مرکز بر کسی پوشیده نیست و امروز شاهد فعالیت‌های فارغ التخصیلان جامعه الزهرا سلام الله علیها در سطح جامعه هستیم که البته باید هدفمندتر و گسترده‌تر دنبال شود.

وی بیان کرد: شهر مقدس قم جایگاه ویژه ای دارد و پایتخت جهان تشییع است که باید در تمامی موارد الگو باشد و رهبر معظم انقلاب نیز نگاه ویژه ای به جامعه الزهرا سلام الله علیها دارند.

استاندار قم با اشاره به وجود ۲۲۳ روستا در استان قم گفت: اعزام مبلغان به روستاها ضرورت دارد که این امر مبانی اعتقادی و فرهنگی روستاییان را تقویت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در راستای تربیت نسل جوان باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم و فعالیت‌های فرهنگی گسترده ای باید صورت گیرد.

آقامیری گفت: از جمله برنامه‌ها در استانداری قم این بوده که برای سنین ۵ تا ۲۵ سال محتواهای آموزشی و فرهنگی فراهم شود چرا که اگر افراد در این سنین تربیت صحیح شوند نیازمند امربه معروف و نهی از منکر ندارند.