تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780273
شناسه : 3780273
تاریخ :
حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس یک ضرورت است اقتصاد ایران: دهدشت- فرماندار کهگیلویه گفت: حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس یک ضرورت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش به اهمیت حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: حضور میدانی ناوگان راهور در زمان بازگشایی مدارس برای مدیریت ترافیک و ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است.

وی بر اهمیت تأمین سرویس مدارس با در نظر گرفتن شرایط موجود تاکید و تصریح کرد: سرویس مدارس باید با توجه به شرایط و نیازهای دانش‌آموزان و مدارس تأمین شود که در این راستا، همکاری شرکت‌های خصوصی و آژانس‌ها بسیار حائز اهمیت است.

محقق زاده ادامه داد: آموزش و پرورش باید نیازمندی‌های خود را به شرکت‌های خصوصی و آژانس‌ها ابلاغ کند و تعداد سرویس‌های مورد نیاز را احصا نماید تا بتوان به بهترین شکل ممکن نیازهای دانش‌آموزان را برآورده کرد.

وی بر نقش مدیران مدارس در رفع مشکلات و نیازمندی‌های مدارس تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید با همت و تلاش خود، مشکلات و نیازمندی‌های مدارس را شناسایی و رفع کنند و همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

محقق در پایان افزود: با همکاری و همدلی همه نهادها و افراد، می‌توان به بهبود شرایط آموزشی و ایجاد محیطی امن و مناسب برای دانش‌آموزان دست پیدا کرد.