تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3780267
شناسه : 3780267
تاریخ :
بیانیه عربستان درباره اتفاق عجیب برای بازیکن ملی! اقتصاد ایران: کنسولگری عربستان در دبی در خصوص بازیکن تیم ملی عربستان و باشگاه الشباب فهد المولد بیانیه ای صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: فهد المولد که پس از حضور در مسابقات تیم ملی عربستان در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۶ برای استراحت به دبی سفر کرده بود، صبح پنجشنبه از بالکن طبقه دوم منزل شخصی خود سقوط کرد و دچار آسیب‌دیدگی جدی شد.

بلافاصله پس از این اتفاق، سرکنسولگری عربستان در دبی با مقامات ذیصلاح در امارات و پلیس کل دبی هماهنگ شده تا این بازیکن سریعا به بیمارستان منتقل شود و زیر پزشکان قرار بگیرد. ساعاتی پس از این حادثه نیز، تحقیقات برای بررسی علت این اتفاق و بازبینی دوربین‌های امنیتی خیابان و منزل او آغاز شد.

همچنین عصر روز جمعه تیم پزشکی تیم ملی عربستان با دستور مستقیم شاهزاده عبدالعزیز الفیصل، وزیر ورزش عربستان، وارد شهر دبی شدند شهر دبی شدند تا شرایط این بازیکن را زیرنظر بگیرند. یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال امارات نیز بعدازظهر شنبه با هماهنگی سرکنسولگری وارد امارات شد.

کنسولگری عربستان در دبی امروز با انتشار بیانیه‌ای در این باره نوشت: ما همچنان در حال پیگیری تحقیقات با فرماندهی کل پلیس دبی هستیم. همچنین توضیح می‌دهیم که بازیکن تحت نظارت است. وی در مراقبت های ویژه به سر می برد و تلاش تیم های پزشکی برای مراقبت های لازم از وی ادامه دارد. از خداوند متعال می خواهیم که حالش را بهبود ببخشد.

 

پ