تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780214
شناسه : 3780214
تاریخ :
افزایش ۸۱ درصدی احسان حسینی مردم قزوین در محرم و صفر اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از افزایش ۸۱ درصدی احسان حسینی شامل توزیع غذای گرم و بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر ظاهری اظهار کرد: با مشارکت و هم افزایی با مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه در ماههای محرم و صفر امسال تعداد ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های ولی نعمت توزیع شد.

وی افزود: این تعداد پرس در در سراسر استان و در ۱۰۲ آشپزخانه اطعام حسینی که همزمان با آغاز ماه محرم کار خود را آغار کرده بودند طبخ و به دست خانواده‌های ولی نعمت رسیده است.

ظاهری ادامه داد: ارزش این تعداد پرس غذا حدود ۸۲۳ میلیارد ریال است که هزینه آن توسط کمیته امداد، خیرین، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تأمین شده است.

وی افزود: در کنار توزیع غذای گرم در بین خانواده‌ها، تعداد ۵۰۱۳ بسته معیشتی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال نیز تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد خاطرنشان کرد: احسان حسینی امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۸۱ درصدی داشته است که این افزایش نشان از حضور فعال خیرین و نیکوکاران در سطح استان در رسیدگی به امور نیازمندان و مشارکت در کار خیر دارد.