تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780189
شناسه : 3780189
تاریخ :
چادرملو در یزد پیروز شد/ زنگ خطر برای الهامی به صدا در آمد اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال چادرملو و نساجی با پیروزی شاگردان سعید اخباری به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال چادرملو و نساجی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز شنبه ۲۴ شهریور و از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه شهید نصیری یزد با قضاوت شبیر بهروزی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو به پایان رسید. هادی حبیبی نژاد در نیمه دوم تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

این بازی ابتدا قرار بود که در ساعت ۱۹ برگزار شود که به دلیل ازدحام زیاد تماشاگران به درون ورزشگاه، با درخواست ناظر بازی، آغاز دیدار با وقفه‌ای ۱۰ دقیقه‌ای همراه شد.

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، ویکتور ماتئوس، والاس آلمیدا (۶۵- رضا دهقان)، محمد پاپی (۶- کارت زرد)، علی طاهران، ماتئوس سانتوس (۷۲- محمدحسین فلاح)، محمدمهدی احمدی (۸۳- محمدرضا حسینی)، سیروس صادقیان، علی خدادادی، سیدعلی یحیی‌زاده (۶۵- علاالدین الدالی)، هادی حبیبی نژاد (۸۳- سعید محمدی فرد)

ترکیب نساجی: لوان پولی، سعید آقایی (۸۳- مرصاد سیفی)، مهدی جانملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، مهرداد رضایی (۳۶- کارت زرد) (۸۳- سیدمحسن کریمی)، حامد پاکدل (۶- کارت زرد)، صابر حردانی (۴۵- محمود قائد رحمتی)، محمد هوشمند، سیامک نعمتی (۲۸- کارت زرد) (۸+ ۹۰- کارت زرد دوم و اخراج) و حسین زامهران (۸۳- احد جمشیدی)

نساجی بازی را بهتر آغاز کرد و شاگردان الهامی حملات متعددی را از سمت چپ و راست به سمت دروازه چادرملو تدارک دیدند اما ثمره‌ای برای آنها نداشت.

در دقیقه ۶ بازی و به دلیل برخورد محمد پاپی و حامد پاکدل به یکدیگر هر دو بازیکن کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه ۲۳، ویکتور ماتئوس صاحب توپ شد و با شوتی دروازه نساجی را هدف قرار داد که توپ را به راحتی لوان پولی در اختیار گرفت. بازیکنان چادرملو حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۳۰ فرصت خوبی برای این تیم به وجود آمد که شوت بازیکن خیبر را مدافعان نساجی دور کردند.

در دقیقه ۳۸ هم بازیکنان چادرملو بار دیگر صاحب موقعیت شدند که ضربه یحیی زاده با اختلاف به بالای دروازه نساجی رفت. در ادامه و در دقیقه ۴۳ یک فرصت بسیار خوب برای چادرملو شکل گرفت اما مهاجم این تیم توپ را به کناره دروازه زد و نتوانست نام خود را به عنوان گلزن در این بازی ثبت کند.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

حبیبی نژاد اولین گلزن چادرملو در یزد

بازیکنان چادرملو بازی را در نیمه دوم بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ و از سمت چپ حمله‌ای را به سمت دروازه نساجی تدارک دیدند که سانتر علی خدادادی بازیکن چادرملو را در آستانه ورود به دروازه نساجی هادی حبیبی نژاد توانست توپ را به تور دروازه لوان پولی بچسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود چادرملو شود.

بازیکنان چادرملو پس از به ثمر رساندن گل باز هم به سمت دروازه نساجی حمله کردند و ضربه ماتئوس سانتوس از بالای دروازه نساجی راهی اوت شد.

بازیکنان نساجی برای رسیدن به گل تساوی تلاش‌های زیادی کردند و در دقیقه ۶۸ روی سانتر بازیکن این تیم، ضربه سر جانملکی با اختلاف کمی از بالای دروازه چادرملو به بیرون رفت تا مهم‌ترین فرصت گلزنی برای نساجی در این بازی از دست رود.

در دقیقه ۸۸، علی دالی مهاجم سوری تیم فوتبال چادرملو در موقعیت تک به تک با پولی ضربه خود را به بالای دروازه نساجی زد.

در دقیقه ۸+ ۹۰ سیامک نعمتی بازیکن نساجی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا نساجی این بازی را ۱۰ نفره به پایان برساند.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر چادرملو به پایان رسید تا شاگردان اخباری ۴ امتیازی شوند و شاگردان ساکت الهامی هم متحمل سومین باخت خود در این فصل شوند.