تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780186
شناسه : 3780186
تاریخ :
رحمتی: روزهای خوب هوادار هم می‌رسد/ کارمان سخت است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است، اگر تیم تحت هدایتش به خودباوری برسد، روزهای خوبی پیش رو خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل هوادار و آلومینیوم در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: من روزهای خوبی را در اراک پشت سر گذاشتم. درباره بازی هم باید بگویم که با توجه به شرایط آلومینیوم، آنها دنبال این بودند که سه امتیاز را کسب کنند. ما سعی کردیم بیشتر توپ را به حریف بدهیم تا میدانداری کنند و برعکس آنها از موقعیت‌های ضدحمله‌مان استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر بازیکنان جوان ما بهتر عمل می‌کردند می‌توانستیم به گل برسیم. دو هفته تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کرد و تغییرات زیادی داشتیم و رفته رفته به آن نسخه‌ای که مدنظرمان هست نزدیک می‌شویم. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده آن باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطر نشان کرد: ما تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم و در همان ابتدا حسین مهربان را از دست دادیم و تا الان هم مصدوم بوده است. فکر می‌کنم از این هفته می‌تواند به تمرینات‌مان اضافه شود و کمک‌مان کند. در یکی دو روز آینده یکی دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم. کار ما سخت است. از تیم سال گذشته سه بازیکن امروز در زمین بودند و شرایطی سخت داریم، اما مطمئناً روزهای خوب‌مان هم می‌رسد و موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شوند. این مسئله فقط مستلزم آن است که تیم و بازیکنان به خودباوری برسند.

انتهای پیام/