تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780175
شناسه : 3780175
تاریخ :
تساوی فولاد و خیبر/ زور شاگردان گل محمدی و مهاجری به هم نرسید اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال فولاد و خیبر با نتیجه تساوی به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را در هفته چهارم با هم تقسیم کرده باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد و با قضاوت علی بای رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی اصغر اعرابی برای فولاد و محمدطاها طباطبایی برای خیبر در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی (۴۵- کارت زرد)، علی نعمتی (۸۳- کارت زرد)، شاهین توکلی، محمد عسکری (۵۴- لوسیانو پریرا)، علی‌اصغر اعرابی (۲۳- کارت زرد) (۶۹- محمدجواد محمدی)، امیرمسعود سرآبادانی (۶۸- کارت زرد)، احسان پهلوان، محمد عباسی و ساسان انصاری (۷۸- شاهین توکلی)

ترکیب خیبر: تونی باتیستا، کوین گونهر بولی، محسن طرهانی (۴۰- کارت زرد)، حسین ابرقویی (۶۰- کارت زرد)، آکومو تدی، مهران احمدی (۵۹- علیرضا نقی زاده)، محسن سفیدچغایی، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری (۵۹- عارف رستمی)، حمیدرضا طاهرخانی (۶۸- محمدطاها طباطبایی) (۸۸- سینا خادم پور) و فراز امامعلی (۸۸- حمید ملکی)

بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول بازی فرصت مناسب برای گلزنی داشتند و روی اشتباه یوسوپوف توپ به طاهرخانی رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که توپ به تیرک دروازه خورد و بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند که توپ از خط دروازه رد شده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

اشتباه دروازه بان خیبر و گل اول برای فولاد

بازیکنان فولاد در دقیقه ۸ حمله‌ای را به سمت دروازه خیبر تدارک دیدند و ساسان انصاری از سمت راست توپ را زمینی به محوطه جریمه ارسال کرد و باتیستا توپ را ناقص دفع کرد و در ادامه علی اصغر اعرابی توانست گل اول بازی را برای فولاد به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۵ بازیکنان خیبر حمله‌ای را به سمت دروازه فولاد تدارک دیدند که ضربه مهرداد قنبری به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز این بازیکنان فولاد بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و از سمت راست اعرابی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که باز با اشتباه باتیستا همراه شد اما محمد عسکری نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و یک کرنر برای فولاد شکل گرفت.

حمیدرضا طارهرخانی که در نیمه اول یک موقعیت گل را برای خیبر از دست داده بود، در نیمه دوم و در دقیقه ۶۳ باز هم فرصت مناسبی نصیبش شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

گل تساوی برای خیبر توسط تعویض طلایی مهاجری

در دقیقه ۷۱ بازیکنان خیبر موقعیتی را روی دروازه فولاد ایجاد کردند و روی ارسال علیرضا دغاغله، محمدطاها طباطبایی با ضربه سر توپ را تبدیل به گل کرد تا تبدیل به تعویض طلایی رضا مهاجری شود.

در نهایت حملات دو تیم برای به ثمر رساندن گل تساوی بی ثمر بود تا این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.