تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3780174
شناسه : 3780174
تاریخ :
تساوی آلومینیوم و هوادار/ تقسیم امتیازها در اراک اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و هوادار با نتیجه تساوی به پایان رسید تا مهدی رحمتی مقابل تیم سابق خود، حداقل امتیاز را کسب کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و هوادار در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز شنبه ۲۴ شهریور و با قضاوت میثم حیدری و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک از ساعت ۱۹:۳۰ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی‌عیدی، ابوالفضل قنبری (۷۶- طالب ریکانی)، امین جهان‌کهن (۱۱- کارت زرد)، مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی، بهرام گودرزی

ترکیب هوادار: محمدحسین منادی، عرفان معصومی، صائب محبی (۸۵- کارت زرد)، میثم تهیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، ادریس رحمانی (۶۹- محمدحسین صادقی)، میلاد خدایی، محمد دیندار (۸۰- محمدحسین زواری)، پیمان رنجبری (۶۹- علی فتحی) و مهدی گودرزی

تساوی آلومینیوم و هوادار/ تقسیم امتیازها در اراک
گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد مرتضی خائفی، هوادار فقید ملوان توسط باشگاه آلومینیوم
تساوی آلومینیوم و هوادار/ تقسیم امتیازها در اراک
تقدیر از سید مهدی رحمتی سرمربی سابق آلومینیوم و فعلی هوادار توسط باشگاه آلومینیوم و هیأت فوتبال استان مرکزی

بازیکنان هوادار بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ فرصت خوبی برای تیم هوادار شکل گرفت که بازیکنان آلومینیوم توپ را دور کردند. در دقیقه ۲۰ باز هم موقعیت برای تیم هوادار شکل گرفت و منصوری صاحب توپ شد و به آن ضربه زد که دروازه بان آلومینیوم توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۳۳ باز هم این شاگردان سید مهدی رحمتی بودند که روی دروازه میزبان خود فشار آوردند و شوت دیندار را بازیکنان آلومینیوم راهی کرنر کردند. در نیمه اول بازیکنان هوادار بسیار بهتر از آلومینیوم ظاهر شدند اما فرصت‌های آنها تبدیل به گل نشد تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم دو تیم فرصت‌هایی را برای گلزنی داشتند اما هیچکدام از موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دهند و امتیازها را تقسیم کنند.