تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780129
شناسه : 3780129
تاریخ :
توقیف یک محموله بزرگ باتری لیتیومی در هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف محموله قاچاق به ارزش ۳۶۰میلیارد ریال در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در ۴۸ ساعت گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل محور بلوار شهید رجایی بندرعباس به دو دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران این یگان کامیون‌ها را متوقف که در بازرسی از آنها تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ عدد باطری لیتیومی قابل شارژ ۱۶۶ آمپر قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.