تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3780113
شناسه : 3780113
تاریخ :
کاظم جلالی: آمریکا در راه‌اندازی جنگ‌های روانی ۲ روش دارد اقتصاد ایران: سفیر ایران در روسیه امروز در مصاحبه اختصاصی با «راشا تودی» تصریح کرد: آمریکا در راه‌اندازی جنگ‌های روانی ۲ روش دارد؛ یکی اتهام‌زنی و بدنام کردن و دیگری تحریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، «کاظم جلالی» سفیر ایران در روسیه امروز شنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی «راشا تودی» تصریح کرد که آمریکا تلاش می‌کند تا هر کسی را که مخالف منافعش باشد، بدنام کند.

سفیر ایران در روسیه در این مصاحبه گفت: ایالات متحده در راه اندازی جنگ‌های روانی تازه کار نیست. آمریکایی‌ها ۲ روش دارند.

«کاظم جلالی» اضافه کرد: یکی از آنها روش روانی به شمار می‌آید که شامل اتهام‌زنی است. آنها سعی می‌کنند رسانه‌ها، کشورها، سازمان‌ها و گروه‌هایی را که به نفع واشنگتن عمل نمی‌کنند، متهم کنند. آنها سعی می‌کنند طرف مقابل را بدنام کنند.

وی ادامه داد: بخش دوم، تحریم است. ما ایرانی‌ها ۴۵ سال است که با این روش‌ها آشنا هستیم و می‌دانیم که آمریکایی‌ها به دروغ؛ متهم می‌کنند.

«جلالی» همچنین واشنگتن را به دلیل تلاش برای مقصر جلوه دادن رسانه‌های روسی به بهانه دخالت در فرایند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا سرزنش کرد و افزود: هدف حضور رسانه‌ها شفاف سازی رویدادها است، بنابراین خنده آور است که بگوییم رسانه‌ای در موضوعی دخالت کرده است. بدیهی است که رسانه‌ها باید حقایق را در مورد انتخابات، هر کشور و هر جامعه‌ای گزارش دهند.

این مقام ایران تأکید کرد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند هر کسی را بدنام کنند - رسانه‌ها، کشورها و گروه‌هایی که از منافعشان دفاع نمی‌کنند. اما امروزه همه این ترفند آمریکایی‌ها را می‌دانند. آنها موفق نخواهند شد.