تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780099
شناسه : 3780099
تاریخ :
بهسازی آزادراه زنجان - تبریز به مرحله پیمان‌سپاری رسید اقتصاد ایران: زنجان-رئیس اداره پیمان و رسیدگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان به تبریز با هدف کاهش سوانح جاده‌ای پیمان‌سپاری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی پژوهشی گفت: در این زمینه ۲ قرارداد با مبالغ تجمیعی بالغ بر پنج هزار و ۹۷۳ میلیون ریال شامل قطعات چهار و پنج آزادراه زنجان-تبریز و در کل حوزه استحفاظی استان زنجان منعقد شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح طبق برنامه زمان‌بندی و اولویت اجرای قطعات با سطح خرابی بالاتر، شاهد افزایش رضایت کاربران این آزادراه و کاهش محسوس سوانح جاده‌ای باشیم.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۸۰ مورد تشریفات مناقصه و استعلام به همت کارشناسان مجموعه در اداره پیمان و رسیدگی انجام شده است.

پایان ۲ کیلومتر روکش آسفالت کمربندی خیام زنجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان از اتمام عملیات روکش آسفالت ۲ کیلومتر از محور کمربندی خیام با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی احمدی افزود: روکش آسفالت کمربندی خیام حدفاصل میدان فلسطین تا میدان جهاد به طول ۲ کیلومتر به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: دستور کار لازم جهت خط‌کشی ارائه شده که طی چند روز آینده انجام می‌شود و در تلاش هستیم، ایمن‌سازی و سایر اقدامات و تجهیزات مورد نیاز در این محور به سرعت انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان هدف از این اقدام را بهبود سطح سرویس‌دهی و افزایش ایمنی راه ارتباطی این محور عنوان و خاطر نشان کرد: این طرح از مطالبات جدی و مستمر مردم شهرستان زنجان به شمار می‌رفت از این رو در دستور کار این اداره قرار گرفت و اجرایی شد.