تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780061
شناسه : 3780061
تاریخ :
برخی مسئولان فعالیت‌های قرآنی را راهبردی تلقی نمی‌کنند اقتصاد ایران: مشهد- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت‌های قرآنی در کشور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب راهبردی به شمار می‌رود، اما برخی مسئولان این فعالیت‌ها را راهبردی تلقی نمی‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبیر فیروزیان روز شنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» به میزبانی مشهد با بیان اینکه توجه نکردن برخی از مسؤولان فرهنگی به قرآن کریم و اهتمام ورزیدن به آن از مشکلات کشور است، اظهار کرد: مدیران فرهنگی اگر به راهبردی بودن فعالیت‌های قرآنی توجه کنند، بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی خود را به سمت قرآن سوق خواهند داد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: قرآن کریم مملو از آیات امیدبخش است و امیدبخشی نیز یکی از مسائل راهبردی در کشور است، بنابراین هر گونه فعالیت قرآنی در این راستا یک فعالیت راهبردی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: زمینه بهره‌مندی از آیات قرآن در کسانی که نسبت به شیاطین عالم تبری می‌کنند و نیز در قشر محروم جامعه بیشتر است، بنابراین یکی از دلایل استقامت و ایستادگی و روحیه بالای مردم غزه و فلسطین در جنگ با اسرائیل بهره‌مندی و انس آنان با قرآن است.

فیروزیان گفت: فعالیت‌های قرآنی در کشور تاب‌آوری در مسائل را بالا می‌برد، لذا بایستی قرآن را به فعالیت‌های فرهنگی گره زد.