تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3780060
شناسه : 3780060
تاریخ :
سیاری با نایب رئیس صلیب سرخ جهانی دیدار کرد اقتصاد ایران: رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه حضور در کشور چین با پروفسور «ژیل کاربونیر» نایب رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خیرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس امنیتی شیانگ‌شان پکن به عنوان نماینده کشورمان به کشور چین سفر کرده است، در ادامه حضور خود در پکن، با پروفسور «ژیل کاربونیر» نایب رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار ضمن تاکید بر نقش سازمان ملل به رسیدگی به جنابایت رژیم صهیونستی در غزه و رسیدگی به وضعیت آوارگان و جنگ زدگان و نقش پررنگ صلیب سرخ در تامین زندگی حداقلی جنگ زدگان به اقدامات مؤثر و بشردوستانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوادث طبیعی اشاره شد.
همچنین در ادامه ضمن آمادگی تبادل تجربیات در زمینه مقابله با حوادث طبیعی و تبادل و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز به نقش تأثیرگذار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمک‌های بین المللی اشاره شد.

ضرورت پیگیری امور مفقودان جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.